18/5/09

Η Θάλασσά μου!!!


Δεν ακούεται ούτε ένα κύμα
εις την έρημη ακρογιαλιά
λες και η θάλασσα κοιμάται
λες και η θάλασσα κοιμάται
μες στης γης την αγκαλιά!


Το τραγούδησε ο Δ. Λάγιος



Συγκινητικό να βλέπεις και να ακούς και την κόρη του Υακίνθη... 



Η φωτοφραφία είναι από έναν αγαπημένο μου, άγνωστο στους πολλούς κολπίσκο μεταξύ Πόρτο Ρώμα και Γέρακα. Το αγαπώ αυτό το μέρος για την απίστευτη ησυχία του και γαι τον πλούσιο σε ιχθυοπανίδα και χλωρίδα βυθό του! Δεξιά υπάρχουν και άλλα βράχια όπου έχουν εντοπιστεί φώκιες!




6 σχόλια:

  1. Καλά Φιόρο μου!

    Δεν με λυπάσαι;

    Ούλους τους λατρεμένους εδώ μαζί.. και την πανέμορφη Υακίνθη!
    Με την παραλία μας με αποτελείωσες..
    Ε..πως να κοιμηθώ..

    Φιλιά γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θαλασσένια μου γλυκειά,
    δεν ήθελα να σου χαλάσω τον ύπνο. Το αντίθετο θα έλεγα! Εύχομαι να κοιμηθείς καλά και να ονειρευτείς τις παραλίες του Βασιλικού και ένα ελαφρό κυματάκι να σου σιγομουρμουρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη η παραλία, υπέροχα τα λόγια του Λάγιου, υπέροχη και η Υακίνθη, υπέροχη κι εσύ!

    Ευχαριστούμε!

    Φιλιά σε εσένα και τα μικρουλάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. DANA μου, η ευχαρίστηση δική μου.
    Να πάμε καμιά μέρα σε αυτόν τον κολπίσκο. Από θαλάσσης είναι εύκολο. Από ξηρά, μόνο δια μυστικού περάσματος.

    Στον Λάγιο έχω ιδιαίτερη αδυναμία επειδή εξαιτίας του αναβίωσαν πολλά παλιά, ξεχασμένα τραγούδια της Ζακύνθου. Θυμάμαι και κάτι βαρκαρόλες στο λιμάνι και κάτι σερενάτες με άμαξες, στα πλαίσια του Μουσικού Ασκηταριού τση Ζάκυνθος! Απερίγραπτης ομορφιάς ήχοι και εικόνες! Κρίμα που έφυγε έτσι πρόωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είχα την τύχη να τον γνωρίσω.. Πολύ καλός άνθρωπος και αξιολογότατος μουσικός. Αν δεν ήταν αυτός, πιστεύω ότι θα είχαν χαθεί πολλά από τη μουσική παράδοση του νησιού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ζηλεύω πράγματι, που τον γνώρισες από κοντά. Εγώ θυμάμαι μία ασπρόμαυρη αφίσα του, κολλημένη έξω από τις κολόνες της Αλ. Ρώμα. Ο Λάγιος με μακριά μαλλιά και άσπρο πουκάμισο κρατώντας την κιθάρα του. Αν θυμάμαι καλά φορούσε και κάτι στο λαιμό. Χρόνια κολλημένη η αφίσα στο ίδιο σημείο. Την χάζευα κάθε πρωί που πήγαινα στο Γυμνάσιο. Μαγευτικός στην όψη, μαγευτική η φωνή, οι στίχοι και η μουσική του. Ναί, η Ζάκυνθος πολλά ωφελήθηκε από τη σύντομη παρουσία του...και η Ελλάδα και η Κύπρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή