15/5/09

Ποία είναι;

Πριν κάτι εκατομμύρια χρόνια, όταν είχα πρωτοέρθει στην Αθήνα για σπουδές, κάθε φορά που με ρωτούσαν από που είμαι και έλεγα από την Ζάκυνθο, με κοιτούσαν με απορία.
''Δεν σου φαίνεται '' μου έλεγαν. 
''Γιατί, στο κούτελο πρέπει να το έχω γραμμένο;'' ρωτούσα. 
''Να, δεν μιλάς ζακυνθινά!''
''Μιλάω, με το που φτάνω στη Κυλλήνη!''
''Για μίλα, να ακούσουμε''. Τσιμουδιά, εγώ. Δεν μου έβγαινε κατά παραγγελία.
Τέλος πάντων είχα πειστεί οτι, τουλάχιστον η προφορά μου δεν έκανε καραμπάμ, όπως των άλλων συμφοιτητών που προέρχονταν από άλλες ελληνικές επαρχίες. Και όχι για τίποτα άλλο, αλλά υπήρχε ένα ενδόμυχος φόβος, ότι αν σε έπαιρναν χαμπάρι τα τσακάλια της Αθήνας, π.χ ταξιτζήδες, οτι είσαι επαρχιώτης και δεν ξέρεις που πάνε τα τέσσερα, ήταν ικανοί να σε πάνε Καλλιθέα- Νέα Σμύρνη μέσω Γλυφάδας.
Είμαι λοιπόν πρωτοετής και λόγω απεργίας των αστικών συγκοινωνιών, περιμένω για ταξί. Μετά από κάποιες απέλπιδες προσπάθειες σταματάει ένα.
''Που πάτε;''
''Κέντρο''
''Ελάτε. ....Που στο κέντρο;''
''Στην Μαυρομιχάλη, γνωρίζετε ποία είναι η Μαυρομιχάλη;
Ο ταξιτζής γυρίζει το κεφάλι του προς εμένα...
''Ζακυνθινοπούλα είσαι μάτια μου;''
Τι στο καλό! Στο κούτελο τόχω γραμμένο;
Δεν προλαβαίνει να μου πει οτι είναι και ο ίδιος τζαντιώτης, έχω ήδη δει, κολλημένο εικονισματάκι του Αγίου, στο ταμπλώ του.
Δεν χρειαζόταν να το γράψω στο κούτελο!

4 σχόλια:

  1. Ζακυνθινοπούλα είσαι μάτια μου;

    Πόσο μου άρεσε Φιόρο μου..εδώ από που να τ΄ακούσω;

    Περάσατε υπέροχα...ε;

    Εύχομαι κάθε ευτυχία στο νιόπαντρο ζευγάρι!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ω ψυχή μου, όπου και να πας ζακυνθινό θα ειδείς! Ακόμα κι όταν δεν το θέλεις! χαχα

    Χίλια φιλιά και γράφω κι εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον "καφέ" και χαίρομαι ειλικρινά που σας γνώρισα!

    Mareld μπουγαρινάκι μου αν ήσουν κι εσύ εκεί μαζί μας, στην αυλούλα θα πέρναγες υπέροχα. Να το ξέρεις!

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mareld, θαλασσένια μου,
    τις λίγες φορές που βρέθηκα εκτός Ελλάδας το να ακούω ελληνικά σε ανέλπιστο τόπο και χρόνο με ξάφνιαζε ευχάριστα. Για ζακυνθινά...δεν μου έτυχε. Αλλά μάλλον η Ντάνα θα έχει δίκιο, παντού θα βρίσκονται ζακυνθινοί.
    και ναι, περάσαμε υπέροχα στο νησί και ανήσουν και συ στην παρέα μας θα ήταν τέλεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Dana μου,
    εκτός του περιστατικού για την ανεύρεση του ρσενικού μου (χαχαχα, ο έλεγχος ορθογραφίας μου υπογράμμισε με κόκκινο τη λέξη), ευχαριστήθηκα την παρέα σου και χάρηκα για την γνωριμία. Την επόμενη φορά πάμε για παγωτό σε ένα σνακ μπαρ στο Τσιλιβί που έχει και παιδότοπο. Τον ''πανικόβλητο'' λέω να τον αφήσω σπίτι.
    Μου επιτρέπεις να δώσω μερικά μπουγαρίνια στη Θαλασσένια;
    Α, και μη λες ψέματα. Δεν σε φίλεψα καφέ, αλλά ένα ποτήρι νερό μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή